Underbara sol

Vad underbart det är att vakna upp på morgonen och solen skiner, jag älskar verkligen den här årstiden. Man går bara och väntar på att värmen ska komma och att det ska explodera i naturen. När jag gick till bussen så var det -5gr ute men det kändes knappt när man var i solen. Medans jag väntade på bussen passade jag på att rikta näsan mot solen och bara njuta av den lilla värme solen faktiskt gav. Det tråkigt idag är att man jobbar hela dan och inte kan njuta av det fina vädret. Men förhoppningsvis så fortsätter de såhär och bara blir bättre. Alla ni som är lediga idag, njut av det underbara vädret. Tänk på oss stackare som jobbar och inte kan göra det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0