Saknar

Igår orkade jag verkligen inte blogga var hur trött som helst. Jag spenderade hela dagen med Linda och alla barn, sammanlagt var det fyra barn. Men jag kasnke ska räkna Linus som två.. Vi lunchade på IKEA och det var helt underbart att inte behöva stöka i köket och sedan fixa med all disk. Så säger tack Linda för en underbar dag, trots att jag inte höll allt jag lovade. Tänker på utlåningen av min soffa ;)
Idag onsdag har jag varit i Sävedalen och hälsat på Mia i blomsteraffären hon jobbar extra i. Åhh vad mysigt det var och jag märker verkligen nu hur mycket jag saknar det. Ville bara fixa och dona runt i hela butiken, det kliade verkligen i fingrarna och jag fick säga till Mia att hon skulle stoppa mig flera gånger. Annars hade jag nog stökat runt i hela butiken. Jag råkade att fixa lite i snittkylen med att hänga upp "provrör" i glas i ett hönsnät för att sedan dekorera dom med gerbera och lite gräs. Sedan råkade jag också att flytta runt och fixa till i ett gigantiskt skåp med massa fina saker i. Efter vårat stök i själva butiken tog vi tag i själva disken och i området runt omkring. Vi flyttade undan massa saker och ställde i ordning, sopade plockade undan och gjorde det jätte fint. Enligt oss iallafall. Vi får se vad butiksägaren säger i morgon när hon kommer, eller om Mia ställer om allt vi har gjort till så som det såg ut innan.. Hehe vem vet.



Gerberan i kylen                   Skåpet Mia fixade i med massa fina saker



Det underbara fina vita skåpet jag gärna hade tagit med mig hem....



Åhhh vad jag vill jobba i blomsteraffär igen, som jags aknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0