På bussen

Självklart skulle det vara strålande solsken idag då man jobbar hel dag. Jippi bara att bita ihop och se glad ut. Får hoppas på fint väder till helgen då man är lång ledig. Under lunchen begav jag mig till blomsterlandet för att kika lite. Måste ju njuta av alla underbara vår blommor, åh vad jag saknar att jobba med det nu, våren är nästan den bästa tiden och jobba med det. Jag kom därifrån med tre krukor påskliljor som ska få pryda trappen hemma. Just nu sitter jag på bussen från jobbet till mölndal där jag ska möta upp mamma för att åka hem med henne. Underbart att vi jobbar sent båda två så vi kan ta följe hem, rättare sagt mamma kör hem mig. Underbart snällt mamma! När jag kommer hem ska jag äta något och sen blir det nog sängen, har dunder dunder huvudvärk idag igen. Jobb i morgon igen och då stänger jag med mia och angie. Ha det gott alla glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0