Mys i soffan

Jobbade mellan 9-13 idag, helt underbart med korta arbetsdagar. Efteråt bar det av hemåt för att äta lunch med Daniel coh njuta av lugnet innan kotten skall hämtas på dagis. Sen så har vi inte gjort så mycket. Innan jag gick för att hämta kotten däckade Daniel så jag och Linus fick fika själva när vi kom hem. Jag försöker att fika en gång om dan med Linus så att man sitter ner ihop och varvar ner och pratar lite. Efter fikan så la vi lite pärlplattor, vi han med att lägga fyra stycken innan han tröttnade. Vi strök på en av plattorna som är ett flygplan och jag lovade att vi skulle hänga upp den i Linus rum sen. Nu har vi även hunnit med att äta middag och nu myser vi på soffan och väntar på alla bra program som börjar snart. I morgon jobbar jag heldag och även lördag, söndag så då får vi se hur mycket jag orkar att blogga. Jo jag har fått mitt tredje väggord idag men har inte orkat att ta mig till affären för att hämta ut det. Så vi får se när det blir. Har jag tur att jag orkar blir det innan nästa fredag, tur att man inte jobbar korta dagar så man kan göra det efter jobbet... Hehe not...

Kommentarer
Postat av: ia

Låter som en mysig dag. E nyfiken på de sista ordspråket hur fint det kommer bli det med. Kram kram

2011-03-03 @ 19:40:32
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Helene

Mmm vi får se hur det blir med ordspråket eftersom det just nu sitter en dörr där jag hade tänkt att ha det... Så får klura ut någon ny bra plats.

2011-03-05 @ 22:03:39
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0