Massa gjort

Maria dök upp här strax innan elva när jag höll toaborsten i högsta högg iklädd min rosa morgonrock. Enligt mina uträkningar skulle hon ju komma strax efter elva, men hon var så välkommen så. Vi börjar med den vanliga rundvandringen för att kolla in nytt och sånt som är gjort och Linus ska ju så klart visa han med, undra om han umgåtts för mycket med oss... Får ju inte glömma att jag fick en stor bukett med kastanj grenar. Sedan satte vi igång att beta av våran lista för vad som skulle göras idag. Medans kaffet stod på bryggaren så hängde vi upp två brickor på väggen vid matbordet och piffade sedan iordning dom. Efter kaffet å fikat begav vi oss till tre olika secondhand butiker medans Linus fick vara hos mamma, tack för det! Vi hann även med att åka förbi Rusta för att inhandla lite saker, Chilli smet vi också in på och jag köpte en tvättmedels burk. Vi hämtade Linus på vägen hem och gjorde lite mat när vi kom hem. Efter maten var det dags att färga håret på mig och det tar ju sin lilla tid. Efter hårfärgningen drack vi lite kaffe och klistrade upp två av mina väggord som jag nu fått hem. Det vart super bra, bättre än vad jag väntat mig. Så detta har varit en fullspäckad dag med massa på schemat och vi har fått gjort allt vi skulle. Tack Mia för en underbar dag (som vanligt)




Fina väggen i köket                             Behöver man säga mer....



Burken jag köpte                                  Mina fina tvättanvisningar


Med ny färgat hår, lite dålig bild...

Kommentarer
Postat av: ia

Se där ja alla bilder uppe. Ja det har vart en helspäckad dag men vi har hunnit med allt för en gång skull o kul hade vi med. Glöm ej att vi satte upp din gardin i köket oxå. Tack tack för idag. Kram

2011-03-02 @ 20:20:05
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0