Maraton

Då får man tänka sig tillbaka och köra ett nytt blogg maraton då man inte orkat att blogga på några dagar. Jag har säkert glömt en massa saker men men så blir det ibland. I fredags träffades jag och Mia i kungsbacka, vi började med att luncha. Annars skulle vi aldrig att orka shoppa som stod på schemat. Vi for fram och tillbaka mellan butikerna och Maria fick så ont i sina fötter och då var vi ju tvungna att köpa ett par nya skor till henne. Jag fick köpt mig ett par byxor, linne, en kofta och ett par skor som jag lämnade tillbaka då jag inte trivdes med dom. Jag var ute efter en jacka men fann ingen. Efter våra bravader i Kungsbacka for vi hem till oss och drack lite kaffe, ett måste när vi ses. Senare på kvällen vart det pizza för våran del, var så sugen på det. Jag testade en ny pizza men var inte helt nöjd med den, ska nog hålla mig till min favo i fortsättningen. På lördagen så lämnade vi Linus hos Aina en liten stund så vi kunde fara till TUR mässan. Alltid lika kul att kika runt bland resor och drömma sig bort. Många resor vi vill göra men vi anser att vi måste vänta ett litet tag till då Linus är för liten för dessa nu. Men det kommer nog ska vi se, förr eller senare. Idag söndag har jag legat och små sovit fram till halv två, ja så länge vart det och det var helt underbart. Det behövdes verkligen. Men kan ju inte direkt säga att jag sovit hela tiden från igår när jag la mig. Mellan sju och åtta var jag vaken med Linus och sen efter det har jag vaknat till och från hela morgonen. Vi fikade lite innan vi begav oss iväg. Vi åkte till 421 där jag skulle kika på en jacka jag sett. Jag fick äntligen tag i min jacka och planerade att jag skulle ha den i morgon när jag åker till jobbet. Men HA där fick jag och det började att snöa, JIPPI vad kul. Bara att ta på sig vinter jackan igen och se glad ut. Just nu håller vi på att vänta på maten som ska bli klar, det blir en god stek i ugnen med potatis, sås och gelé till. Mumma ska det bli. Annars idag blir det bara att ta det lugnt, jobbar ju sent i morgon som vanligt men är ledig tisdag och onsdag. Har inget direkt bestämt dom dagarna så vi får se vad det blir. Ska kanske träffa Linda på onsdag det hade varit jätte mysigt då vi inte setts på JÄTTE länge. Nä nu ska jag njuta av resten av söndagen med att tända lite ljus och njuta i soffan. Hoppas ni får en trevlig läsning om vad som hänt här det senaste.
Kraam alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0