Hej du förkylning!

Jippi Linus vaknade strax inna 06 och ville gå in och lägga sig i sin säng, jag följde med honom och bäddade ner honom gott i sängen för att själv sedan krypa ner i min säng och försöka somna om. Men det var lättare sagt än gjort, precis när jag lyckades att somna så ringer Daniels väckarklocka och man var vaken igen. Jag hör samtidigt hur Linus vaknar till. Några minuter senare hör jag hur Linus tåg och tågbana ljuder i hans lekrum och efter det var det bara att kliva upp. Hängde upp tvätten jag glömde igår och gjorde mig en kopp te. Under denna tiden märker jag hur förkyld jag har blivit, nyser till tusen och snorar som ett litet barn. Ögonen rinner och skallen känns tung. Så idag blir det till att göra så lite som möjligt men det dumma är att Linus är på topp idag och har ingen feber (jätte bra) men hade varit gott om han hade kunnat vara lite febrig och vi kunde ligga på soffan ihop. Så idag blir det till att dricka te och underhålla Linus. Vill bli bättre tills i morgon för då kommer ju Mia hit för att färga mitt hår. Ska även försöka att ta mig till coop forum idag då dom hade billig väggfärg där, har bestämt att jag ska måla om hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0