Fix hemma

Jag började veckan med att jobba, Daniel var hemma från jobbet då dom har så lite att göra. Så han har passat på att fixa i vårat gamla datarum. Vi satte in en ny dörr i hallen som ni vet och slog igen den gamla från datarummet. Vi har även höjt upp golvet i datarummet, tapetserat och byggt ett skrivbord/skänk. Detta har blivit ett tv rum till Linus så nu slipper vi kolla på Pippi, Thomas tåget, shaun och dom andra filmerna som går på högvarv här hemma. Sen har vi även blivit klara i hallen och det vart så jäklans snyggt, är hur nöjd som helst. Jag har fått upp mina egengjorda tavlor i hallen och mitt väggord som jag hade beställt. Åhh vad fint det blev. Linus har ju självklart varit med och fixat i datarummet, han har spikat och mätt. Har fått massa underbara bilder på honom när han fixar som mest.



Det ny golvet ska mätas och spikas


Linus och Daniel skruvar                      Ett litet smakprov på rummet


Första kaffet på trappen är avklartat också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0