Dörr

Denna helgen består av jobb,jobb och jobb men som tur är, är den snart över och jag är ledig nästa helg. Underbart ska det bli, på lördagen har vi fullbokad då vi ska på två kalas. Först ska vi hem till Miakela för Mira fyller ju ett år och sen efter det ska vi hem till Aina mfl då det är kalas för Angelika. Hela dagen bokad med andra ord. Present till Mira har jag redan fixat, hoppas bara jag hinner få den innan.. När jag kom hem så möttes jag av en ny dörr i hallen, utanför Linus sovrum. Så med detta betyder det att vi har en ny ingång till garaget, Daniel ska bygga om det gamla data rummet. Han ska höja golvet, isolera och sen ska vi fixa i ordning det. Men vad konstigt det känns att ha en dörr där, en vane sak antar jag. Sen hade Daniel även varit snäll och spacklat hallen åt mig, men behövs lite spackel till bara. Jätte snällt tycker jag. Så nu kan jag snart få i ordning i hallen också. Annars i kväll blir det bara lugnt, ätit gott och sett en film och snart blir det sängen, har ju en dag kvar att jobba. Slänger in bild på nya dörren i morgon då jag inte orkar fixa med det i morgon. Ha en skön kväll alla som läser!



Kommentarer
Postat av: ia

Låter som du har massor att göra. Tur du har ledigt på måndag i alla fall. Jag e så nyfiken på den nya dörren.

Ses i morgon. kram.

2011-03-05 @ 22:02:01
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0