Börjar sent

Usch vad man kan vara trött, ögonen går knappt att hålla uppe och jag måste verkligen masa mig upp ur min varma goa säng. Måste lämna Linus på dagis eftersom jag jobbar idag. MEN det bästa av allt, ja idag tycker jag faktiskt att det är bra. Annars är jag inte det minsta glad eller lycklig över det och jag bara tycker det är tråkigt. Jag börjar först klockan 13 idag och kan faktiskt gå och lägga mig och vila en liten stund till. Avskyr verkligen denna jobb tiden då jag jobbar mellan 13-18, innan så jobbade jag mellan 8.30-13 och hade resten av dagen ledig. Det var helt underbart eftersom jag sedan går på fredag morgon och jobbar sen hela helgen, då hade man halva torsdagen ledig och kunde ta det lugnt innan helgen. Men nu blir det halv sent även torsdag, då jag kommer vara hemma vid 20 tiden. Ja ja man kan inte alltid ha det som man vill utan det är bara att göra det bästa av saken och bita ihop. Som sagt idag älskar jag tiden. Nä nu ska jag krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet, ha en bra dag alla som läser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0