Besök

Idag vaknade Linus med ett ryck och det var när Daniel körde ut ur garaget, Linus vart helt förstörd och stod och nästan grät. Han ropade pappa pappa, han trodde att Daniel åkte ifrån honom och han var ensam hemma jag ropade åt Linus att mamma är hemma pappa ska åka till jobbet och med några snyftningar kom han in till mig och kröp ner i sängen. Vi låg och kramades lite innan han ville gå upp, jippi upp och hoppa kvart i sju på sin lediga dag. Men det är bara att gilla läget och gå upp. Jag fixade ocg donade lite här hemma eftersom vi skulle få besök av Mikaela och Mira idag. Vid elva tiden tog jag och Linus en promenad till centrum för att handla lite. Jag hade bestämt mig för att bjuda på risotto idag. Det blev risotto med sallad, gurka, paprika, tomat, majs, mandarinklyftor, rödlök, ris, potatis och köttfärs. Jag gjorde även en tsatziki som vi hade till. Vid halv ett kom Mikaela och Mira hit. Jag fick underbara vita tulpaner av Mikaela, jag bara älskar vita tulpaner! Så tack så jätte mycket för dom Mikaela! Vi satte oss och åt lunch, Peza åt med oss också då han var här och lämnade lite material till Daniel. Efter maten så skulle Linus vila och Mira hon sov fortfarande. Jag och Mikaela passade på att fika, naturligtvis vart det kladdkaka. Det "måste" vara kladdkaka när vi fikar, det har blivit som ett måste med det när vi ses. Varför vet jag inte, men gott är det :D
Efter att Linus sovit en timme så väckte jag honom och Mira vaknade hon med, så det var bus på golvet med båda två. Har haft en underbar dag med Mikaela och Mira, vi får börja bli bättre igen på att ses! Vi som träffades så mycket innan, men man kan ju alltid bättra sig! Hoppas att vi ses snart igen! Vi ses ju på lördag men då är det ju för att Mira fyller år på måndagen.



Mikaela med Linus och Mira                               Mikaela och Linus


Fina Mira                                              Fotografen Linus är på G


Dom underbara tulpanerna jag fick

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ååå vilka fina bilder och vilket fint inlägg :) Skrev ett tråkigt kort inlägg själv.. Inte alls lika roligt att läsa. Men jag skyller på att jag är för trött. :) KRAMAR!

2011-03-07 @ 20:25:25
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: ia

Ser ut som ni haft super mysigt. Tråkigt att jag ej kunde komma förbi innan jobbet men så e det. Ni klarade ej fint utan mig :D Så fina bilder på er allihopa ju.

Kram kram

2011-03-07 @ 21:23:12
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0