Argare än argast!

Jag är så arg så jag vet inte vad jag ska göra. Har hållt på och måla och fixa i hallen i nästan FYRA TIMMAR.  Jag var iväg idag och köpte färg, penslar roller, täckplast mm för att börja måla om och fixa i hallen. Åh vad jag såg fram emot att få ordning där. Hade jätte stora planer. Jag började med att maskera runt karmar och lister, la ut täckplast för att Linus skulle hjälpa till. Hade hittat den perfekta gråa färgen som jag verkligen gillade. Jag bytte om till måla kläder, klädde av Linus i bara kallingarna så började vi sedan att måla. Linus fick sluta tidigare än mig då han blev hel vild och det vart färg på klinkersgolvet i hallen. Jag fortsatte att måla tog bara en paus för att äta medans första lagret färg torkade. Sen strök jag en andra gång. När jag var färdig med det så skulle jag börja dra tejpen för att den inte skulle fastna. Men det gick åt helvette iallafall. Jag fick med stora tapet bitar så det var bara att riva ner ALLT. Jippi vad glad jag är för detta, det som är så roligt att måla för att sen dra ner allt och börja om på nytt. Så som sagt är argare än argast just nu.




Kommentarer
Postat av: ia

Allt jag kan säga e stackars dig. Lider verkligen me dig. E ett rent helvette. Kramar får du från mig.

2011-03-01 @ 21:29:58
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0