Ankor

Mia kom hit efter mötet på facket och vi drack kaffe och fikade, ett måste när vi ses. Vi var ganska fascinerade av vädret. Först när jag steg upp på morgonen var det strålande solsken ute, sen snöade det. strålande solsken, regnade, snöade, strålande solsken, snöade. Ja så höll det på i stort sett hela dagen. När vi såg att det vart blå himmel tog vi på oss ytterkläder och begav oss ut på en liten promenad. Vi gick mot centrum för jag skulle hämta ut två paket som hade kommit. Vi tog med oss lite bröd som vi matade "ankorna" med. Jag upptäckte medans vi matade dom att dom kan hoppa jämnfota och tyckte det var jätte kul. Sen begav vi oss hem och började slå in Miras paket, vi ska på kalas fför henne i morgon lördag. Mia var tvungen att åka då hon skulle iväg på ett litet ärende. Tack Mia för en mysig dag som vanligt! Strax efter fem begav vi oss mot Kållered då vi skulle inhandla en present till Angie. Hade kollat ett par jätte fina örhängen till henne, men eftersom man är ute i sista sekund så var ju dom slut, så det var bara att tänka om. Men kom därifrån med ett par andra och det verkade som att dom gick hem. Vi fick dundergoda pajer att äta, fruktsallad med glass och en UNDERBART god chokladkaka. Ja den var så god så god, alla rynkade näsan på att det var 400gr fett i men med all choklad vart den helt underbar. Det var i princip bara jag, Pia och Jugge som tyckte om den. Jag tror Pia är en chokladråtta precis som jag :D Jag kan absolut tänka mig att göra den själv så det blir att sno receptet av Angie. Det bästa är att jag får ha den själv då Daniel inte gillade den. Jag fick även mysa lite med Liam och jag kan ju säga det att jag stäckte ganska mycket på mig då han varken ville gå till Aina eller L-G. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0