Usch

Linus väckte mig i natt snarare vid 03,30 av att han hade ont i magen och gick på toaletten. Efter det så somnade han om i våran säng. Och jag lyckas att somna om lika gott igen. Men strax innan sex vaknar jag med ett ryck av att Linus gnäller och börjar kräkas, både jag och Daniel flyger upp. Daniel in på lilla toan med en ledsen Linus som kräks lite till. För min del var det bara att plocka bort lakan ur sängen och fixa med det. Sen gnäller Linus till om att han måste på toa men hinner inte riktigt fram så det kommer lite på golvet, men det mesta i pottan som tur var. Så efter detta underbara uppvaknande var det bara att stiga upp och slå in soffan eftersom han ville ligga där. Sen var det Shaun för hela slanten. Det var bara att ringa in sig sjuk idag, vilket tog emot då jag har så jäklans mycket och göra på jobbet idag, men jag kan ju inte direkt skicka iväg honom till dagis. Men för tillfället har han inte kräkts något mer utan det var bara det i morse men magen är fortfarande pangpang så hoppas att det bara var det och att han blir bra snabbt igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

krya på er..

kramar

2011-01-22 @ 00:09:01
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0