Två dagar

igår var jag mest bara hemma, iväg för att handla mat och då träffar jag på Aina och Fredrik. Så det slutade med att Fredrik körde hem mig och Linus, tack så jätte mycket för det! Uppskattas mycket. sen på kvällen skulle pappa och Mariola (stavas så?) komma förbi och äta med oss. det som serverades var kassler, potatismos och rödkål men en mumsig sallad till. Linus älskar verkligen Mariola och ska busa med henne hela tiden. Sen kan jag säga det att han somnade gott på kvällen ;) Idag onsdag ska vi bege oss till Kungsbacka för att åka hem till Mikaela och Mira. Det ska bli kul att åka dit då dom precis flyttat till en ny lägenhet. Får uppdatera lite mer sen när vi varit där. Ha en bra dag allaihopa som läser, vet att några läser men vilka ni är har jag knappt koll på då inte många gör några avtryck efter sig. Så skriv gärna en rad till mig när ni läst :D
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0