Tidig morgon

Nu är klockan betydligt mycket mer än när Linus väckte mig i morse. Han var så snäll så han väckte mig med att sätta på tvn på hög volym halv sju i morse! Åh vad lycklig jag var då, inte alls. Fick med honom in i sängen en liten stund till. Men efter ett tag kläcker han ur sig att han har kissat på sig, jag kommer på honom med att göra detta för att få gå upp, skitunge säger jag bara. Det var bara att släpa sig upp och fixa denna "olycka" men han fick faktiskt lägga sig en stund till. Efter en liten stund igen så var han tvungen att gå på toa IGEN! Och efter denna gången så la jag mig på soffan för orkar inte hoppa upp och ner mer i sängen som en jojo. Huvudet spränger och jag är dunder trött, en helt vanlig morgon här. Idag har jag inga direkta planer vad jag vet än, sen i kväll ska vi hem till Aina mfl då Fredrik fyllde år igår så det blir till att fira honom idag, hoppas att Angelique kommer med Hugo så man får mysa lite bebis :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0