Skillnad

Idag kom Peza och Annelie på besök då dom ska på en husvisning här i Lindome, huset ligger bara några hundra meter ifrån vårat. Så nu hoppas vi att vi ska få dessa härliga människor som grannar :D Först så drack vi lite kaffe och tjötade och jag klappade bebismage. Daniel gick med dom på visningen och jag passade då på att stryka och hänga upp nya gardiner i sovrummet, men vilken skillnad det blev! Att bara gardiner, kuddfodral och skärmar kan göra så stor skillnad är helt otroligt. Kommer nog aldrig att ändra här igen blev så jätte nöjd. Nu på kvällen har vi bara ätit middag och tagit det lugnt. Daniel har åkt för att köpa cigaretter så jag hoppas att han köper lite godis till mig som jag bad om sen är söndagen räddad.




Sovrummet  före gardinbyte, skärmbyte och kuddbyte (inte så jätte pjåkigt)



Sovrummet efter gardinbyte, skärmbyte och kuddbyte. Helt underbart!



En av dom nya kuddarna jag köpte i Ullared. Sååå fina





Kommentarer
Postat av: ia

Gud så fint det blev. De kuddfodralen var helt underbara. Bra du valde dem. Super mysigt. Längtar själv till att fixa till lite vårmys hemma.

2011-01-16 @ 18:02:27
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det blev:)

2011-01-19 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0