Sen julklapp

Idag har jag införskaffat mig en försen julklapp och det är inget mindre än Bingo Rimérs bok, En flickfotografs bekännelser. Och jag har redan nu läst 33 sidor på knappa timmen. Ska bli kul och plöja igenom denna bok och se om den är så bra som jag hoppas på. Alla som jag berättat för att jag ska köpa den boken rycker bara på ögonen när jag säger det. Det var flera år sen som jag för första gången såg denna person och på något vis fattade jag tycke för honom, en skön person helt enkelt. Så nu ska jag krypa upp i soffan och fortsätta min läsning.




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hjärtat.Ja,rycker även i mina ögonbryn inför detta bokval:D

Saknar dig massor och hoppas vi kan ses snart.God fortsättning på det nya året.

Många kramar från Linda

2011-01-05 @ 10:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0