Mys

Började dagen med att jobba och vi var en man kort då en sjukanmälde sig och det är inte det lättaste att få in någon annan en lördagsmorgon, men det har gått förvånandsvärt bra. Och det är ju skönt det. Vi kom från jobbet så att vi skulle hinna med en buss tidigare och det är ju alltid gott det. När jag precis kommer fram till min andra hållplats för att byta buss då ringer Daniel för han står utanför jobbet och väntar på mig, så han fick komma dit istället, så typiskt när vi väl kommer iväg tidigare blir man hämtad. Men vad gott det är, hemma mycket tidigare än med buss och tåg. Sen får jag veta att Linus ska sova hos farmor och farfar och vi är ensamma hemma, helt underbart är det. Så nu sitter jag i soffan, nyduschad med en cider i handen, brasan sprakar, ljusen tända och mannen lagar mat. En riktig myskväll ska det bli. Blir antagligen film också. Underbart är det! Att så lite kan betyda så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0