Massa bus

Idag mötte jag och Linus upp Linda, Elsa, Embla och lille William vid bussen. Vi handlade lite fika och sen promenerade vi hemåt men på vägen stannade vi och matade ankorna. Det var ett par stycken om man säger så. Barnen tyckte detta var jätte kul. Efter att vi lyckats ta oss hem i all snö, det var ju inte plogat för fem öre så fikade vi. Och sen har det varit full rulle på barnen. Mellan Elsa och Linus skiljer det bara 5månader och med Embla är det ett år, så dom har haft det jätte kul. Det har sprungits, det har hoppats, det har lekts och stojats hela dan. Och jag har tagit i tillfälle och snosa bebis :D Lille William la jag beslag på. Men vilken mysig bebis, så snäll och nöjd. När vi följt dom till bussen så fick Linus nätt och jämnt i sig en smörgås, han var så trött så trött. Han hade inte sovit middag idag heller så när vi la oss på soffan för att mysa så lyckades han hålla sig vaken i fem minuter sen snarkade han gott i famnen på mig. Så mysigt när han somnar hos mig, man måste ju ta tillvara på alla dom tillfällen. Så nu ligger jag här på soffan, helt slut efter denna dag och kollar på film och har tänt en värmande brasa.





Massa ankor



Mata ankor är kul                                                              Bus barnen



Trollet Embla                                       Linus och Elsa kollar Thomas tåget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0