Lugn dag

Jag fick sova ut lite idag, Linus lät mig sova till åtta och det var helt underbart kan jag säga. Kan inte fatta hur trött man kan vara. Åkte en sväng in till stan med Linus men stannade inte länge eftersom han är på sitt underbara humör idag, dvs att lyssna och göra som mamma är farligt och får jag inte som jag vill gör jag det ändå och jag skriker så mamma blir tokig. Jag fick köpt kläder som Linus kan ha i morgon på kalaset hos Aina mfl och detta kan han även ha när Cornelia döps. Min fina prins blir det. Efter stan så har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, jag är ju faktiskt ledig så då får man bara vara. Kvällen kommer även den att vara lugn och ska bara spenderas i soffan :D


Måste bjuda på en bild som jag tog på Linus i morse, han vet inte att jag tog den på honom...



Kommentarer
Postat av: ia

Nämen gud va söt han är. Sitter och läser tidningen på toa precis som vuxna människor. Super gulligt ju :D Tråkigt att han hade sitt humör när du väl var ledig o hemma men men så e det ju ibland. Hittade tyvärr ingen vas alls heller till dig. Verkar vara omöjligt ju.

Kram kram

2011-01-28 @ 17:17:35
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0