Kungsbacka

I morse fick Daniel tvinga mig ur sängen för att han skulle åka hem till sin mor och fixa i deras kök som han bygger om nu när dom är på resa. Men han fick lite panik när jag berättade att dom kommer hem i morgon måndag för av någon andledning hade han fått för sig att dom skulle komma hem den 7 jan. Och då fick han bråttom att fixa hos dom. Jag åkte under tiden han var där och fixade till Kungsbacka med mamma. Jag fick shoppat lite kläder till Linus eftersom han dratt iväg på längden så mycket. Sen kikade jag efter något kul till lille Hugo oxå men det var jätt utplockat i butikerna så får ta det någon annan dag. Efter Kungsbacka åkte vi hem och jag och Linus promenerade hem från stationen i det härliga vädret. Daniel kom och hämtade oss hemma och vi for till IKEA för att inhandla lite saker till köket han bygger om. Sen bar det av och fixa i köket. Jag städade och Daniel tapetserade, byggde och la golv. Synd bara att det inte hinner bli helt klart för det hade varit kul att piffa det ordentligt så att dom fick sig en ordentlig överraskning när dom kom hem. Nu ligger jag på soffan och fryser under en filt eftersom våran underbara prins har stängt av elementet i köket :S Snart blir det sängen då jag jobbar i morgon men sen är jag ledig tis, ons och tors. Ska bli riktigt gott faktiskt. Sista gången i Askim denna veckan oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0