Jobb och slappa

Idag har jag jobbat mellan 9-13 och visst är det en härlig tid att jobba men känns lite onödigt när jag får resa i en timme innan jag är framme. Men det funkar och det är så gott att jobba dessa korta tider. Efter jobbet åkte jag bara hem och åt lite mat och sen slappade jag lite i soffan innan jag skulle hämta Linus på dagis. Väl hemma så vart det lite bus innan Daniel kom hem. Linus har börjat att hoppa på ett ben, som jag säger han ser ut som en elefant som förösker smyga fram. Lilla sötnosen då, han börjar bli så stor. Nä idag blir det inte så mycket text har inte så mycket att skriva om. Varit en lugn och skön dag helt enkelt. Nu ska det jobbas helg så misstänker att det inte blir så mycket skrivande i helgen. Ha en härlig helg allihopa! :D










Kommentarer
Postat av: ia

Jasså Linus har en rosa balettkjol :D

2011-01-20 @ 21:05:16
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0