Fullbokad dag

I går när Linus la sig så ville han sova i sitt lekrum, så vi grinade inte illa över det utan bäddade upp i bäddsoffan och han fick sova där inne. Det gick nog på knappt tio minuter sen sov han. Han vaknade vid två men då gick han in i sin säng och somnade om där för att sedan vakna innan sju. Jippi vad glad jag blev då eller inte eftersom jag är ganska så trött efter helgen. Men det var bara att masa sig upp. Vid tio tiden kom mamma hit för hon skulle passa Linus medans jag var hos tandläkaren. Efter jag hade varit där så for vi iväg till Kållered och där åt vi först lunch. Sen så tog vi en sväng om BR affären för att kolla efter tåg till Linus, det är så typiskt att det ska bli så mycket billigare efter jul. Dom kostar mindre än halva priset, jaja men idag blev min prins glad då han fick massa tåg av mormor. Jag fick även köpt en siden pyjamas på Kappahl idag, den var så dyr så dyr... Hehe eller inte, fick betala 99kr för den! Så där tvekade jag inte för fem öre. Vi tog en sväng förbi Ikea och där finns det ju så mycket som man vill ha, åh vad jag vill fixa och dona här hemma. Jag köpte bla pärlhyacinter för nu längtar jag så enormt mycket till våren! Efter Ikea körde mamma mig till krokslätt då jag skulle på komet idag. Efter det så åkte jag hem till mamma och köpte med mig semlor som vi fikade. Nu på kvällen har det bara varit lugnt och skönt här hemma och så kommer det vara fram tills jag kryper i kojan då man jobbar tre dar och sen är jag LEDIG helgen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0