Fredag

I morse var det segt att gå upp då jag var så trött eftersom vi kom i säng "sent" igår. Men där får jag skylla mig själv. Väl på jobbet fick jag "straff" arbete som jag sa, jag skulle plocka ner ett larm i en container och soopa rent den. Brr kallt var det, men det gick ganska fort och gick smidigt så behövde inte frysa så mycket. Sen vart det lunch och efter att jag ätit bar det ner till babyproffsen för att köpa present till Hugo. Skulle ju få träffa honom för första gången idag. Efter Lunchen kom underbara Mia och gick på sitt pass, vi har alltid dunder kul ihop när vi jobbar. När vi hade räknat klart kassorna och stängt butiken går vi ut och jag antar att Daniel står på utsidan och väntar eftersom vi ska hem till Aina mfl på middag, eller rättare sagt jag får komma senare. Men det står ingen Daniel på utsidan utan när jag ringer honom sitter han och pratar med sin farmor och har glömt av tiden, vilken tur att jag jobbar med underbara Mia så hon kör mig till Torrekulla. Tack vännen för det!! När jag kom fram så hälsade jag på alla och sen var jag snabbt framme hos Hugo, blev tillfrågad om jag ville hålla honom men jag sa NEJ!! Kan ni tänka er att jag sa nej!! Andledningen var det att jag var super kall om händerna och det skulle inte vara snällt att hålla honom då, speciellt inte när han var precis nyvaken också. Nu får vi bara hoppas att kläderna kommer till användning också men det gör dom nog. Har lovat att jag ska skicka med Daniel massa saker som dom kan få från Linus. Men så fin Hugo är och det ska bli kul att få följa hans uppväxt, tänk vad kul han och Linus kommer ha och alla hyss Linus kommer att lära honom ;)  Jag lyckades att knycka till mig lille Hugo innan jag skulle gå så jag kunde snosa lite på honom. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0