En vän

Fick ett sms när vi var i Thailand av en vän som stått mig mycket nära och hon berättade att hon precis fått en son. Jag insåg då hur fort tiden hade gått och hur länge sen det var vi sågs. Sist jag såg henne hade hon precis fått en dotter och jag hade permis med Linus från sjukan. Jag har även nu prtat med henne på fb och ibland känns det som att det inte har gått så lång tid utan att vi pratat nästan varje dag om allt å inget. Detta är en vän som alltid kommer att finns med mig i minnet, dels att vi upplevt och gått igenom så mycket ihop och dels för att hon betytt så mycket för mig. Är jätte glad över att vi fått kontakt igen!



Tant Agda 93.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0