En härlig dag

Vid tolv tar jag och Linus tåget till kungsbacka för att sedan åka hem till Mikaela och Mira, otur hade vi och bussarna gick en gång i timmen under lunchtid. Men vi behövde bara vänta i 30min. Väl framme sa Mikaela att jag skulle till det huset som låg längst bort av de tre husen som låg på rad, mmm visst inga problem tänkte jag. Men ett problem bara, bussen stannade vid mitten huset. Hmm vilket av de andra två husen var det längst bort? Jag gick mot det jag ansåg låg längst bort och mycket riktigt det var rätt. När vi kom in så visade det sig att Mira låg och sov så vi kikade runt i lägenheten lite och började äta lite lunch, åh vad gott det var. Kycklingspett, ris, bulgur, sallad mm massa gott. Sen till efterrätt vart det kladdkaka, det är något speciellt med kladdkaka och mig och Mikaela. Tror inte att vi har träffats en enda gång utan att äta de, mmm gott. Mira vaknade när vi lunchade och vad stor Linus känns när han står jämnte henne. Sen vart det paket öppning. Åh vad glada båda blev. Mira fick en kubleksak som spelade och sjöng och Linus fick ett spel som hette Knasiga djur. Sen satt vi och tjötade massa och tiden sprang iväg som vanligt, sen vart det hemgång för oss. Mikaela är en av de få som Linus inte är blyg mot när vi träffas utan springer direkt fram till henne och kramas. Så tack Mikaela för en mysig dag! Får vi göra om snart igen :)




Miras julklapp                                                        Linus och Mira



Mira och Mikaela                                            Linus fotar oss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Å vad glad jag blir när jag läser detta :)

2011-01-19 @ 19:51:30
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kanske jag får följa med nästa gång?:)

2011-01-19 @ 21:35:11
Postat av: Mikaela

Jaaa, kom kom och hälsa på :)

2011-01-22 @ 07:52:30
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0