Dagen bara försvann

Började min morgon som jag alltid gör och det är ett samtal till mamma och hon berättade att Cornelia skulle döpas nu den 20 feb och har gått och väntat lite på de. Men med det kommer ett bekymmer, vad ska man köpa som present? Hmm där har vi en nöt att knäcka. Men kommer nog på något bra. Sen så har jag jobbat och det som jag har gjort mest är att plocka upp hygien och har fått mycket hjälp av Mia och Angelika. Dagen har gått dunder dunder fort och vips så skulle vi snart stänga. När jag står och plockar i en hylla ser jag i ögonvrån att någon står och spanar några meter ifrån mig, och vilka var det? Jo Daniel och Linus. Var så kul att dom kom in och hälsade på. Linus ville genast sitta i den stora trälådan jag hade framme då han kom ihåg det från den gången han var med mig på morgonen. Och snäll som jag är får han åka med i lådan när jag drar in den på lagret. Sen så hjälpte Linus mig att tömma kassorna och plocka tillbaka varor på sina platser. Vi släppte av Patrik vid en hållplats och sen så pratade Linus lite om honom och han sa att Patrik är min bästa kompis, hehe söt han är. När vi kom hem så hoppa jag in i duschen och sen åkte myskläderna på. Just nu står Daniel i köket och lagar en ny maträtt och det doftar så gott i hela huset.



Den super goda maten Daniel lagade till oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0