Sjukling

Nu har jag inte bloggat på några dagar dels har jag inte orkat och dels så har jag inte haft någon lust. Sen så har det ju varit lite mycket nu när vi legat på sjukan och sånt. Det som gjorde att Linus krampade har inget att göra med huvudet utan det var en ren feberkramp. Och det är ju skönt att veta. Det som gör att han har ont i magen är att man har massa köttlar i magen och dessa är svullna eftrsom han har ett virus i kroppen. Detta virus är inget farligt utan ett vanligt förkylningsvirus som gjorde att han fick krupp på kuppen. Det har varit några kämpiga dagar på sjukan men nu har vi äntligen fått komma hem. Linus hade igår ingen feber men var trött och slö. Mia var förbi här och fikade lite med oss och det var jätte mysigt. sen så idag har Linus varit något mer hängig och trött, bara tills nu har han sovit tre gånger när han annars en vardag brukar sova max en timme. Har också märkt att han har lite feber idag så det är ju inte konstigt om han är nere. Så i morgon blir det till att vara hemma. Jag försöker att muta honom med allt, bara han äter något är jag glad. Men huvudsaken är att han dricker och det har han gjort duktigt idag. Så nu sitter jag här på soffan helt utslagen och Linus sover, sov inget bra i natt utan vaknade av minsta lilla rörelse av Linus. Så fort han rörde sig la jag en hand på honom för att känna så allt var bra.



Måste ju passa på att tacka Mia för hur fint du har gjort min blogg! Är super duper nöjd! Tack så jätte mycket!!




Precis kommit upp på avdelningen.                   Linus får dropp



Plutten kollar på tv                         Ute och cyklar lite, giggy ska va med han med



Min duktiga prins får adrenalin för kruppen

Kommentarer
Postat av: ia

Är så glad att ni e hemma igen och att allt gick bra. O jag e glad att du gillade din blogg :D

Sen får jag tacka för fikan igår..mysigt och trevligt som alltid. Kram kram

2011-02-02 @ 16:13:48
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Ååå vad skönt för er :) och Linus är så söt!!

2011-02-02 @ 16:55:50
URL: http://idolayouts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0