Propp mätt

Vad duktig jag känner mig såhär på söndags kvällskvisten. Har tvättat hela helgen är nog uppe i 6 maskiner tror jag, blir endel när man tvättar sängkläder och gardiner, man kan ju inte knöka in lika mycket då. Sen ahr vi varit på IKEA och där köpte jag en ny hylla som jag ska ha ovanför sängen. Jag har haft en i svart och nu blev det en i ekfärg i stället och jag vart super nöjd. Efter IKEA var vi en sväng förbi hemma hos Aina, här vart det lite kaffe och tjöt medans Daniel spikade lite panel. När vi kom hem så började jag att baka sockerkaka, jag smaksatte en med banan och sen gjorde jag muffins med gul kiwi i vi får se hur detta smakar.. Just nu sitter jag här propp mätt då JAG gjorde chilli concarne till middag och den vart jätte god. Så nu ska jag njuta av den lugna kvällen då Linus redan har somnat. En perfekt avslutning på denna helgen. I morgon blir det jobb igen och sen är jag ledig tisdag och onsdag. Snart blir det en kopp kaffe efter maten med lite fika till det, kan det bli bättre?!







Kommentarer
Postat av: ia

Låter kanon ju. Underbart helt enkelt. :D

2011-02-13 @ 18:50:12
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0