Passade inte

Jippi jag fick sova till hela halv åtta idag! Och jag kan säga det att mina ögon gick då i kors men jag masade mig upp med Linus. Hann inte mer än att lägga mig på soffan då han ber om en macka, typiskt bara att masa sig upp igen. Vid elva kom Daniel upp då passade jag på att försöka hänga upp mina nya gardiner jag köpte igår MEN vad ledsen jag blev då jag insåg att dom var för korta :( Så det var bara att plocka ner dom igen och hänga upp dom gamla igen. Efter att Daniel varit uppe ett litet tag så packade vi in oss i bilen och for iväg. Vi skulle först till Karebybil för att hämta däck och nyckel. Efter det åkte vi förbi en annan firma och lämnade in en skylt. Vi tänkte ta en sväng förbi Frölunda torg men vi vände ganska fort eftersom det var så mycket folk så vi for till 421 istället och där lunchade vi. Jag vart överlycklig då Mia ringde och sa att hon skulle till Ullared idag och hon kunde köpa gardinerna i rätt längd till mig. Tack underbara Mia för det! Nu på kvällen har vi inte gjort många knop utan legat på soffan men vad gott det kan vara att bara göra det. Har budat på lite saker på tradera som jag tror kommer bli fin fint här hemma, lägger upp bilder sen när jag får det om jag vinner med andra ord. Snart ska vi bege oss till fam Amundsson för lite middag, undra vad det blir för gott idag :D

Hade turen när vi kom dit att lilla Hugo var där :D



Daniel kan fortfarande                        Söta Hugo


Sötisen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0