Middag

Jag skriver bara om dom sista dagarna då jag knappt minns vad jag gjort pluss att det har varit så mycket det senaste, både roligt och tråkigt. Men som jag skrev tidigare nu ska jag bli bättre med bloggen. I fredags var vi hemma hos Mariola på middag, pappa var också där naturligtvis. Jag har nog aldrig ätit så god mat, jag åt så jag trodde jag skulle rulla fram eller spricka. Linus fick en gitarr med mikrofon av Mariola och han ville gensat spela och sjunga. Det slutade med att pappa och Linus rockade loss där i köket. Linus sjung här dansar herr gurka och pappa spelade. Sen vart det ombytta roller och pappa sjung och Linus spelade. Om du läser detta Mariola så tack för en jätte god middag och fin present till Linus!





Linus sjunger och spelar                      Pappa sjunger och Linus spelar




Pappa spelar och sjunger med inlevelse ;)

Kommentarer
Postat av: ia

Söta dom är :D

2011-02-13 @ 18:54:09
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0