Lite besviken

Dagen på jobbet bara sprang iväg, vet knappt vad jag har gjort men något måste jag ju ha gjort eftersom dagen bara sprang iväg. Efter jobbet kom Daniel och hämtade mig eftersom jag skulle köpa en sak till mitt andra projekt. Vart lite besviken då det inte var så som jag hade tänkt mig men det löser vi, tur att man bor med en snickare som löser det mesta :D Kommer eventuellt lite bilder i morgon, beror på hur långt jag hinner. Ska försöka att ta kort på båda mina projekt så ni får se, ni får skriva sen vad ni tycker om det. I morgon ska jag kanske följa med mamma in till stan då hon ska till läkaren med sitt ben som hon opererade för nästan två veckor sen. Hoppas hoppas du blir helt bra snart mamma! Vi får se när jag och Linus vaknar i morgon, jag hoppas på att han sover länge så jag med får sova sen hoppas jag att han vaknar i bra tid så vi kan följa med mamma som sällskap. Nä nu ska jag njuta lite på soffan innan det blir sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0