Ledig

Fredag idag och jag är ledig hela helgen älskar mina lediga helger, framförallt att jag är då ledig i tre dar. Åh vad det är underbart. Dagen startade tidigt rättare sagt vid halv sju, jippi vad glad jag var då. Men lyckades att ha kvar Linus i sängen till strax innan halv åtta, inte illa det. Vid elva kom mamma och hämtade oss och vi for till Kungsbacka för att besöka Freeport. Kan ju säga det att det var jävulusiskt kallt att gå där och vi sprang nästan till de butiker vi skulle besöka. Mitt mål var att gå till Hemma butiken för att kika på träbokstäver för att bilda något ord att ha i sovrummet. Det slutade med att jag köpte ett "färdigt" or och det vart Lycka. Ett ord som betyder så mycket på så många olika sätt. Jag har satt det på min nya säng gavel och jag vart jätte nöjd med det. Köpte även två stenar med in graverade ord i, en till mamma där det står "jag har världens bästa mamma" och en där det står "lev för dagen" Efter att vi halft frusit ihjäl så begav vi oss hem, när vi kom hem så la jag Linus och han somnade ganska så omgående. Jag la mig på soffan och vilade med att sappa lite på tvn. Precis när jag var påväg att slumra till då kommer Daniel hem. Han kom hem tidigare idag, han tyckte även att vi skulle åka till Ullared och det säger man ju inte nej till :D Så det var bara att väcka Linus och bege oss iväg. Var riktigt lugnt och skönt att gå där nere nästan inget folk alls, trots löne dag. Jag köpte inte ett enda klädesplagg till mig, tyckte det bara var konstiga kläder dom hade. Men jag fick köpt lite t-shirts till Linus. Fick köpt en hissgardin till köket, ska hänga upp den i morgon så ni får se den, det är exakt en sån som jag varit på jakt efter. Daniel hittade även en lykta han tyckte vi kunde ha på ljusbrickan på vardagsrumsbordet, och jag sa inte nej till den för den var enkel och fin fin. Lägger som sagt in lite bilder i morgon. Jag håller även på att bearbeta Daniel med att vi ska tapetsera om en del av hallen, tog med en provbit av tapet igår och han gillade tapeten. Så nu ska jag försöka få honom till att vi ska köpa det i morgon, önska mig nu lycka till ;)
Nä nu ska jag återgå till tvn och njuta av min lediga kväll.

Kraam

Kommentarer
Postat av: ia

Vill oxå åka till Ullared. Kanske blir i morgon vem vet :D Kram kram

2011-02-25 @ 22:27:47
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0