Lättare makeover

Nu är jag i stort sett färdig med mitt ena projekt, bara en sak kvar att fixa. Jag har gjort om i vårat sovrum och jag vart sjukt nöjd. Vilken skillnad det var, med så små simpla saker som gör så mycket. Det jag gjorde först var att byta ut hyllan ovanför sängen till en i ek, igår var vi iväg och köpte en säng gavel som jag hittat på blocket och nya ben till sängen. Jag har nu slängt ut våran sängstomme som vi hade innan, det som var lite dumt det var att jag trodde att jag åkte iväg igår för att köpa en stomme men det var bara en gavel. Men det löste sig, jag får köpa en stomme när jag hittar någon. Men vart fin fint iallafall. Så idag när jag var inne i stan med mamma så köpte jag tre olika skålar som jag ska har på säng gaveln med smycken i. Åhh vad nöjd jag blev när jag hade piffat färdigt, så här kommer några bilder på hhur det vart.




Vy från sovrums dörren


Från väggen vid garderoberna


Rakt frammifrån

Kan bara säga det att jag är sjukt nöjd med hur det blev!

Kommentarer
Postat av: mamma

jättefint blev det!:)

2011-02-21 @ 20:54:57
Postat av: Cicci

Va fint de vart =) Ville köpa en sån sänggavel till våran säng men den + sängen skulle inte få plats i sovrummet =( så nu vart ja avis =) Kolla på ikea, kommer inte ihåg va stommen till den gaveln kostar men de e inte så farligt mkt.. Hoppas allt e bra me er annars =) Kram på er

2011-02-21 @ 21:06:10
URL: http://c-i-c-c-i.blogspot.com/
Postat av: ia

Super duper mysigt. Vill oxå få pyssla o fixa i sovrummet.

2011-02-21 @ 21:06:57
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0