Jobb jobb jobb

Ja jobb jobb jobb det är så det känns som om mina dagar ser ut. Ibland känns det som om jag bor på jobbet, man kanske skulle ta och fixa sig en säng där och stanna över när man ändå jobbar dagen efter.  På jobbet idag har det varit ganska lugnt, har fått gjort mycket på min avdelning och plockat upp mycket varor så jag e dunder nöjd med det. Så i morgon blir det bara fin lir på jobbet. Är jätte nöjd med hur jag städade upp på lagret idag med, så nu hoppas jag dom är glada på måndag då det kommer en container med möbler så då slipper dom att tänka på lagret. Sen så håller jag ju på med två små projekt här hemma och det ena är nästan klart bara fin liret kvar och det andra får nog extra fart i morgon efter jobbet. Åhh det kommer bli så bra så bra. Längtar bara tills det är helt färdigt. Ska visa med bilder sen när allt är klart. Nä nu ska jag återgå till mitt surfande på nätet om lite inspiration :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0