Har gjort det igen

Då har man gjort det igen och lyckats att åtsido sätta bloggen. Vet inte hur jag lyckas med det. MEN nu SKA det bli ordning på mig. Ska ta tag i den NU! Veckan börjar med Alla hjärtans dag och jag jobbade. Var en lugn och skön dag på jobbet så man hann med att göra mycket. Innan jag åkte hemifrån slog jag in en hjärtformad skål med massa godis i, i celofan. Denna skulle Daniel se när han kom hem från jobbet. Daniel blev glad för min present. När jag kom hem hade Daniel lagat mat och efter maten fikade vi och mumsade på en chokladmouse tårta med massa goda bär på. Sen var jag ledig tisdag och då träffades jag och mamma och vi åkte in till stan och kikade runt lite. Sen åt vi lunch på köttbullefiket, mumma är det. Onsdagen spenderarde jag hemma hela dan och fixade å donade här hemma när jag inte mös i soffan med Linus. Idag torsdag har jag jobbat kort dag, slutade redan vid ett och dessa dagar är helt underbara. Jag får gå hem innan alla andra och det är inte ofta jag får göra det. När vi druckit kaffe efter att Daniel kommit hem begav vi oss till clahs olsson för att jag skulle inhandla lite saker för ett litet projekt jag håller på med. Kommer bilder sen när det är klart. I morgon blir det jobb igen, heldag som vanligt och sen jobb resten av helgen. Nä nu ska jag återgå till Fuskbyggarna på tvn. Ha en trevlig kväll alla där ute.

Skriv gärna en rad när ni kikar förbi, alltid lika kul att läsa :D




Efter lunch mys på soffan

Kommentarer
Postat av: ia

Hihi jag vet om ditt projekt :D O mys mys mys i soffan ju. Sötnosar. Saknar er men dig ser jag i morgon i alla fall :D

2011-02-17 @ 21:32:30
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Helene

Är du verkligen säker på att du vet vad mitt projekt är för något? Här har man många bollar i luften sedu! ;)

2011-02-17 @ 21:33:50
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0