Feber

Igår på dopet så kom ju febern på Linus som ett brev på posten, att den inte vill ge med sig. Linus gick och la sig ganska omgående när vi kom hem och han fick febernedsättande. Han sov jätte oroligt som han brukar göra när han har feber. Efter att vi lagt oss och börjat komma något till ro så känner vi hur febern stiger ännu mer och vi tar tempen igen och den börjar närma sig 39gr så Daniel tog med honom ut i garaget för att snabbt kyla ner honom och jag blötte en handuk som han fick ha runt sig. Usch vad jobbigt det är när man har feberkrampen så färskt i minnet, man oroar sig att det ska bli på samma sätt en gång till. Vi har ju inte direkt sovit bra i natt och man känner sig nu mör i kroppen å framförallt i skallen. Så idag är jag hemma med kotten så att han ska kunna bli av med denna feber. Som tur är så är jag ledig tisdag och onsdag så två extra dagar har han att repa sig på. På onsdag kommer ev Mia hit och hon ska färga håret på mig och så ska vi naturligtvis fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0