Dop

Idag ska vi på dop och det är min syster dotter Cornelia som ska döpas. Ska bli kul att få träffa familjen och alla andra som hör till :D Mamma och jag har köpt dopgåva ihop, vi sa det att det blir ju lite mer om man köper ihop. Så igår fick jag äran att slå in presenten, den var inte alls roligt eller fint inslagen. Ska lägga upp lite före och efter bilder. Fin fin vart den iallafall. Man kan ju säga att det är stor skillnad. Kul när man får inspiration och resultatet blir bra. Jag gjorde även ett kort som hör till där jag skrev in en liten fin dikt som lyder såhär

Blåa små ögon,
ljust hår
Böjda fransar,
en salt tår
Röda kinder,
goa lår
Gulliga fötter,
söta tår


Tycker att den passar in perfekt på Cornelia.




Paketet före                                   Paketet efter


Paketet med kortet

Kommentarer
Postat av: ia

Gud va fint det blev. Super fint. Vill oxå ha det paketet :D

2011-02-27 @ 12:58:45
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Anna O

tror jag känner igen dikten ;-) Den är så fin. :)

2011-02-27 @ 20:26:38
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0