Dille

Jag har fått dille på väggord. Det kommer inom kort komma hem tre olika till mig som jag vunnit på tradera. Åh vad kul det ska bli att sätta upp och fixa med dom. Finns hur mycket fint som helst. Skulle kunna pryda varenda vägg här hemma med dom. Kan man få för mycket av väggord? Det finns så mycket olika varianter, inte bara ord och texter utan bilder. Funderar på om jag ska se om jag hittar någon fin bild eller text att ha i vardagsrummet, har en stor tavla som har hängt med ett tag som inte är jätte rolig, man kan ju ta ut bilden och sätta in ett citat eller en rolig dekorbild..


,


Dessa tre har jag vunnit lägger in bilder sen när jag fått upp dom på plats



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0