Sol sol sol

Igår var jag ledig och hade hela dagen inplanerad. Träffade pappa och vi var och fikade hos Marola på det nya cafet som ligger i Sahlgrenska. Linus blev jätte glad när vi träffade henne. Så är ni på Sahlgrenska och vill äta elelr bara fika så besök henne på fiket! Underbar människa som gör så att kunden blir nöjd. Har även hört rykten om att hon gör underbart goda smörgåstårtor ;)
Efter fikandet åkte vi till Hisingen för att plocka upp min bror Roland för att sen fara hem till oss för dom skulle byta däck på pappas bil. Sen vart det såklart fika det är ett måste. När dom hade åkt så la jag Linus och passade på att fixa lite här hemma. Sen inväntade jag även Anki som skulle komma förbi och låna våran Kingis eftersom hon hade köpt ett stort bord med stolar. Precis när Anki hade åkt iväg kom Mia och ja vad började vi med.. En runda i trädgården, sen kikade vi i en tidning och fikade lite :D
Sen åkte vi iväg till Kungsbacka för att besöka Plantagen, dock var vi där vid halv sju så vi fick skynda oss, vi var inte sist ut iaf :S  Efter Kungsbacka bar det av till Kållered för att köpa pizza till middag, mumma var det. Sen på kvällen vart det "Så ska det låta" och efter det var det film. Massa mys hela dagn och fick gjort massa.
Idag är det då lördag och solen skiner, helt underbart. Är så jäklans glad att jag är ledig idag. Funderar på att ta mig till Plantagen Fässberg idag för att kika lite mer och försöka inhandla något till mina krukor på utsidan. Sen blir det nog att fixa i trädgården tror jag och i kväll ska vi hem till svärmor och svärfar med familj och äta mat. Nä nu ska jag fixa mig för att ev fara iväg. Ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: Ia

Tack för igår var helt underbart. Speciellt att bara ligga i soffan och mysa och bara slappna av.

Kram

2011-04-09 @ 10:24:20
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0