Sammanfattning

Helgen bara försvann men dagarna gick i en långsam härlig takt. Hur kan detta gå ihop? Antagligen måste det vara så att vi var uppe tidigt och kom igång med dagen ganska så tidigt. Hela lördagen spenderade vi på utsidan, jag flyttade om i en rabatt och fixade lite i trädgården, åh vad det kliar i fingrarna att få börja plantera och fixa ute. Sen på kvällen vart det mat hemma hos Aina med familj och gud var gott det var. Sen när vi kom hem vart det bara film och mys i soffan. På söndagen vart det bara lugnt och fix här hemma. Peza kom förbi, han och Daniel skulle fixa med bilarna. Jag bakade lite för mamma och Garry skulle komma hit på en fika. Tur som vi har så kan vi sitta ute och fika, helt underbart var det. Linus tvingade mamma att spela fotboll med honom och det var härligt att kolla på. sen på kvällen vart det bara lugnt och vi kröp ner i sängen tidigt och kollade på film via datorn. Kan ju säga det att jag stenslocknade efter det. Igår måndag var det dags att jobba men innan jobbet kom Mia och hämtade mig för det var fackmöte på jobbet så vi åkte dit tillsammans. Dagen på jobbet bara försvann den med, vad gott det är med dom dagar som går så fort och smidigt så man knappt märker av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0