På väg

Då har man varit vaken i två timmar och jag är snart framme på jobbet. Men som vanligt missar jag precis min andra buss. Det hänger på några sekunder oftast. Men men så är det. Fredag idag och det kan kanske bli lite och göra på jobbet, beror på vädret, men sen är det ju som sagt fredag. Folk shoppar mer på fredagar. Idag ska jag stänga med mia, längtar tills hon börjar idag, dagen på jobbet går så mycket snabbare då. Nä nu kommer bussen så får sluta skriva då jag snart är på jobbet :) ha en underbar fredag ni alla som läser, hade varit trevligt med en rad eller två från er denna fredag :) Kraam

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en trevlig helg:) KRAM

2011-04-08 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0