Besök

Då var det bara att masa sig upp med tuppen idag igen, enligt mig är det tidigt. Linus vaknade som vanligt vid sjutiden, det första han ropar är "go mojon mamma!" När han ropat det är det bara till att masa sig upp, hjälpa honom med att sätta på dvdn med den film han vill se sen är det bara ut i köket för att fixa en macka och något att dricka åt honom. Jag låg kvar till strax innan åtta idag och sen började jag att fixa lite här hemma. Ska få fin besök idag. Angelique kommer hit med lilla Hug och fikar med mig. Åh vad kul det ska bli att se lill killen igen, var ett litet tag sen nu. Så jag har varit duktig att baka två sockerkakor idag igen och tvättar för fulla muggar, nu ska all tvätt bort! Jo jag har ett litet extra besök idag också, jag har en fågel i ventilationen i tvättstugan och jag vet verkligen inte hur jag ska få ut den. Eftersom röret kröker sig nästan på direkten, jaja det få bli ett projekt för Daniel när han kommer hem. Nä nu får jag sluta skriva för snart kommer dom. Ska försöka ta massa bilder på Hugo idag så jag får laddat upp några här

Kommentarer
Postat av: Anna

uppdatera ;-)

2011-04-29 @ 09:12:01
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hjärtat,saknar din blogg!Vart tog du vägen??

Kraam

2011-06-22 @ 19:25:25
Postat av: Linda

Hej sweetie!Blogga!!!!!!!!!:o)

Kraam

2011-07-18 @ 14:56:37
Postat av: Linda

Fin bakgrund!

Ett litet framsteg på bloggen;)

Snart kanske det kommer lite text också,ler.

Kraam!

2011-07-23 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0