Varmt och gott

Idag bar det av och städa i Askim efter det träffade jag upp Mia. Vi köpte fler Eyeq till Linus då dom har extrapris på dom så passade på. Har äntligen hittat Eyeq tuggisar efter mycket letande. Sen åkte vi förbi plantagen och vi höll på att gå rätt in i den stängda dörren där det satt en lapp att dom hade inventering och öppnade senare. Det var tjugo minuter kvar innan dom skulle öppna och ni kan ju ana hur fort denna tiden gick för oss med vårat tjötande. Jag fick tag i en trälåda som jag varit ute efter ett tag nu. Efter detta besök åkte vi hem till mig och lagade en enkel lunch som blev pasta och köttbullar, enkelt men gott. Sen vart det kaffe och massa mer tjöt. Sen var det dags att hämta Linus på dagis och vi promenerade dit i den goa värmen. Väl på dagis berättade linus fröken att han hade haft feber idag, närmare bestämt 38gr hon slutade ta tempen när den visade de. Hans ena öga har även börjat gegga sig igen.. Jippi vad kul. Det var kanske därför han sov så oroligt i natt då...

 

Linus äter dom som godis och det är ju bra de


Kommentarer
Postat av: ia

Tack för idag. Trevligt som alltid och cheescaken e sååååååå god :D

Kram kram

2010-09-01 @ 17:29:20
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0