Söndag

Idag var det jobb som vanligt och vi har har haft ganska så mycket att göra för att vara en helg innan löning. Sen slog det mig att det börjat delas ut pension så det var säkert det. Jag har byggt om endel på min avdelning och börjar få till det bra där nu, så nu är det bara resten kvar =S Mia kom in och hälsade på mig efter att hon varit på apoteket och hämtat ut pencelin. Tycker det är jätte kul när hon kommer in och hälsar på. Annars har det inte hänt något idag. Daniel och Linus hämtade mig på jobbet och vi åkte hem och Daniel lagade mat. Jag smög in och tog mig en varm dusch. Daniel berättade att Garry hadevarit förbi idag och att Linus hade sagt till honom att ta av sig jackan när han kom in, ordning och reda på honom. Sen visade Linus Garry sitt nystädade rum som han hade städat helt själv utan att Daniel hade behövt säga till. Sedan skulle  Linus dansa med Garry, Linus vet allt vad han vill och gör ALLT för att få som han vill =)

Nu i kväll blir det bara soffan då jag är ganska seg efter helgen och tycker att jag förtjänar detta. I morgon är jag och Linus lediga och det ska bli så gott så. Har inga planer än men vi får se vad vi hittar på. Det jag funderar på att göra är att ta mig till vårdcentralen när Daniel slutat och ta stelkrampsprutan inför Thailandsresan.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ia

Gott att du e ledig i morgon. Önskar jag oxå kunde. Men önskar inte att jag skulle vara den som tar spruta :D

Kram kram

2010-09-19 @ 19:38:23
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0