Snart så!

Igår var det bara tre veckor kvar innan vi åker till Thailand, helt sjukt vad tiden går fort. Jag har saker inbokat nästan alla dagar tills dess så tiden kommer nog gå grymt fort. Jag har nu laddat ner Skype för att vi komemr ta med min bärbara dator ner. Kan vara lite roligt att kunna prata med dom nära och kära hemma. Har köpt mig en webcam så nu kan vi kolla på er där hemma när vi är i Thailand och pratar med er via Skyp. Så ni som inte har det skaffa det så kan vi ju pratas vid även när vi är där nere =) Daniel har även börjat kolla ordentligt på flygresor till KL (Malaysia) som vi troligtvis åker till efter ca en vecka i Thailand. Vi måste ju såklart passa på att hälsa på min syster med familj när vi ändå är på den breddgraden av jordklotet =) Ska bli spännande att se hur dom bor och lever. Det är ju inte direkt som att semestra, det är ju deras vardag nu mer. Vi får se om vi får med oss lite saker ner till dom också.. Man vet aldrig =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0