Snart helg

Lämnade Linus på dagis som vanligt i morse sedan bar det av till jobebt. Dagen på jobbet har varit så seg och lång. Från lunch till det att vi slutade ville jag bara gå hem, var så trött på det då. Men annars har dagen bara varit bra. Vi hade nytt DR släpp idag men det märktes inte eftersom det gick ut med all annan reklam, hade det gått ut med GP så hade det varit massa folk men det kommer i morgon istället. Jag köpte med mig en uppblåsbar extra säng hem eftersom Khim och Sara kommer ner idag, plus att den var jätte billig =D Efter jobbet körde Mia mig till stationen och det var bara att gå ner till tåget, väntade nog i två minuter bara och det var jätte gott de. Tack MIA!!! Så nu sitter jag här i soffan, har druckit varm choklad och ätit ost macka. Har halvkollat på en fil Daniel såg och surfat runt på nätet. Tror jag ska gå och bädda upp sängarna nu till gästerna så det är klart när dom kommer. I morgon blir det shopping med Mia, vi ska handla det sista inför bröllopet på lördag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0