Shopping

Idag vart det shopping med Mia efter jobbet. Vi var tvungna att köpa det sista i kädesväg inför bröllopet i morgon. Plus att jag verkligen var tvungen att köpa mig ett par nya skor eftersom dom jag har spruckit i sulan så e det blött ute så blir jag blöt om fötterna. Som tur var så fick jag tag på två par. Sedan vart det jakt efter kläder till Mia som hon skulle ha till bröllopet och vi hittade massa fint men inget som var perfekt. Efter någon timma på Frölunda torg så åkte vi till Kållerred och där sprang vi på den perfekta klänningen. Det var ingen snack om saken. Sen bar det av hem för att prova klänningarna och det vi skulle ha på oss. Sedan började vi att pyssla lite och tiden bara sprang iväg och Mia skulle åka hem och vi skulle äta. Nu på kvällen har jag kollat på när Daniel och Khim har provat sina kläder dom ska ha på sig i morgon. Jag hade köpt en skjorta och slips till Daniel men det visade sig att det var en kortärmade skjorta och så var den för stor. Så det blir till att byta den i morgon. I morgon kommer Mia vid elva och vi ska fixa oss inför bröllopet som är klockan 14. Så nu blir det till att ligga på soffan och bara ha det gott.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0