Pyssel

När jag och Linus vaknade var huset lugnt och tyst, jag satte mig för att pyssla lite. Har gjort ett dörr kranshjärta till mamma. Blev jätte nöjd med det. Just nu springer Sara och Linus runt här hemma och leker kurragömma. Linus har inte riktigt förstått hur det funkar så jag får hjälpa honom lite. Han lämnar inte Sara för fem sekunder. Det är roligt att det går så bra mellan dom. Dom läser böcker, bygger tåg, och busar i massor. Idag avnkas det bröllop och jag hoppas verkligen att det blir finare väder. För just nu så är det grått och tråkigt ute små regnar lite också. Idag ska Linus till sin mormor och sova där, även hans kusin Ello ska komma dit och sova så jag misstänker att mamma inte får en lugn stund idag. Om ca en timma kommer Mia hit och vi ska fixa oss inför bröllopet sen klockan två. Jo jag avslutade min kväll igår med att stryka fem skjortor! Så nu kan killarna välja och vraka med vad dom ska ha på sig. Dock behöver Daniel byta den skjorta jag köpte igår för den är påtok för stor plus att den var kortärmad. Men det löser sig nog.

 

Dörr kranshjärtat jag gjort till mamma

 

Linus och Sara läser en bok

 

Kläderna inför bröllopet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0